Épp most szóltak rám, hogy mikor írok a blogba! Hát most... de azt nem tudhatom, hogy a Bea mikor fog! :)

 

 

Elkezdődött a suli... de feltételezem ez mindenkinek feltűnt... Jó is meg nem is. Jó, mert barátaimmal lehetek, de rossz, mert érettségi lesz idén. Meg filozófia... FILOZÓFIA!!! Baszki ilyen hülye tantárgyat... és minek??? MINEK??? Nem értem! Najó... nem szóltam... :P

Mindig amikor új évet kezdünk, beleértve az általánost is, általában szeptemberben még egész "jók" vagyunk. Na ez idén nem volt meg... Bandi már a második nap "leszedte" a radiátort! :D És Antalóczinak csak 3 nap kellett ahhoz, hogy kivívja Vajda haragját... Ügyes! :P

Én eddig egész jó voltam... Még! De messze még az év vége! :)

Zittával táncolok szalagavatón! :) 

Szoktam mondani, hogy Ádisska mindig csak ismétli magát és nincsenek új poénjai! Hát ma rám cáfolt, ugyanis közeltem vele, hogy én kemény vagyok! Mire Ő csak annyit mondott, hogy: "Kemény, mint a Tarzan sarka!" :D Szóval néha azért tud újat mondani! :)

Szeretlek! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztmost.blog.hu/api/trackback/id/tr362269703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása