"Ezért van az, hogy én a szívemben érzem,

hogy nem vagyok náci, csak hazafi a vérem"

Múlthét pénteken volt Orsi bulija. Jó volt, csak az idő volt rossz... Meg is fáztam rendesen, és hétfőn, meg kedden ugyan voltam suliban, de ma már Vajda felszólítására nem. Ugyan az általa javasolt recept, miszerint egyek egy jó húslevest, igyak forró teát és svéd cseppet, továbbá feküdjek egész nap, nos nem igazán valósult meg, vagyis a fekvést leszámítva egyáltalán nem. De ma már jobban vagyok, és talán holnap már megint megyek. Vajdáról meg annyit, hogy nem tudom eldönteni, hogy most haragszik rám és rosszban akar lenni, mert a szülői alapján ez jött le, vagy pedig csak keménynek akart tűnni apu előtt és valójában jó képet vágunk egymáshoz ebben az utolsó évünkben. Jó lenne ha eldöntené végre... Nem lesz osztálytáncunk, vagy legalább is nagyon valószínű, hogy nem, de megsem lep különösebben. És a keringőnk sem halad túl jól, de csak optimistán! Nagyon jó lesz! :P Ha sokat mondom még el is hiszem... 

Ádisskával tegnap este megint sikerült távolabb lépnünk egymástól, megint egy olyan témában amiben én nem akartam vitatkozni, sőt általában, ha kiteszek valamit facebookra, akkor ha Ádiss is hozzászól én általában kimaradok belőle, és Levi és Sanyira hagyom, hogy érveljenek. (vitának azért nem nevezném!) Tegnap nem sikerült kimaradnom belőle. Aztán oda jutottunk, hogy minden Jobbikos (köztük én is) bunkó, szó szerint idézem: 

"nem g*cizünk le meg nem f*sszopózunk le más embereket akinek más az elve. ennyi. ez a bajom a jobbikosokkal hogy bunkók de nagyon"

Értem én! Tehát én egy nagyon rossz ember vagyok, és nekem mindenki g*ci meg f*sszopó... nos ha tényleg ilyen illetlen, tisztelen és bunkó vagyok, akkor én kérek elnézést és inkább visszavonulok és szerzetes leszek, hogy vezekelhessek életem végéig, mert nem értek egyet a Fidesszel és merészelek más elveket vallani. De persze én vagyok a hülye... miért foglalkozom politikával, és ha már foglalkozok, akkor azt miért úgy, hogy Ádisska is látja! De ezért is kérek elnézést, meg persze azért is, mert a megosztott cikk után az első komment Ádisé volt... én pedig voltam olyan "madár", hogy válaszoltam rá... Szóval ezért is elnézést. (és persze én tudom, hogy mi az az elnézés... ) Azon állítására, hogy a Fidesz és a Jobbik célja közös lenne nem is térek ki. Természetesen tudom, hogy vannak közös ÉRDEKEK (nem célok!!!), de azért elég éles az ellentét a két párt között. Ez a téma természetesen 100%-ban szubjektív...

 

Szeretlek!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztmost.blog.hu/api/trackback/id/tr672315259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mEsb 2010.09.30. 16:57:52

sajnálom, hogy vannak még ennyire "párt fanetikusak" akik képesek ilyen kis hülyeségért egy barátságot feladni; vagy esetleg másért. nem értem őket és sajnálom is...
süti beállítások módosítása