Szépen elterveztem. hogy ma korán felkelek, hogy ne menjen el az egész napom. Ehhez képest negyed 1-kor keltem...  Holnap viszont tényleg kénytelen vagyok korán kelni, mert 10-re megyek Tamás Lacihoz fát pakolni. Igen, ilyen rendes gyerek vagyok. :P 

Agybajt kapok már most a latintól... pedig messze még a vége. De legalább nem egész nap a gép előtt ülök. :P 

Néha úgy érzem túl sokan vagyunk ebben házban. Itt van, akinek nem fontos, hogy kopogjon, nem számít ha vendégem van, neki pont akkor kell a szobámban pakolnia. De miért is kell neki az én szombámban pakolnia. Én nem tudok, képtelen vagyok rá?? Jó tudom, hogy nem én vagyok a legrendesebb és legrendszeretőbb ember, de a saját cuccaimat hadd pakoljam már el én... Aztán persze ne keressem rajta a dolgaimat, mert nyilván én vagyok a rendetlen és én hagytam el... És a legjobb. Tegnap este, fél 11-kor akart a szobámban porszívózni. Fél 11-kor!!! Nem akartam elhinni, de persze nekem jópofát kell hozzá vágnom, mert hát egy nővel nem illik csúnyán beszélni és ő végülis jót akar nekem, hogy ne a koszban kelljen laknom. De basszus, előtte majdnem egy évig apuval ketten laktunk és nem evett meg minket a kosz... Jópofát vágni meg már nagyon unok, pedig úgy néz ki, hogy megint kénytelen leszek ilyet játszani... Én! Én aki gond nélkül elmondja, hogy mi a véleménye egy adott dologról. De most, hogy álljak oda, hogy -ne haragudjon már, nekem nem tetszik, hogy itt van, hogy a cuccaimat pakolássza és egyáltalán legtöbbször nagyon idegesít. Ezért tegye már meg azt a szívességet, hogy elköltözik...- szóval néha túl sokan vagyunk ebben a házban...

Na, miután ilyen szépen elvettem a saját kedvem, most már csak annyit, hogy nagyon szeretlek! :) 

(Legalább most nem voltam annyira szűkszavú...)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztmost.blog.hu/api/trackback/id/tr382199573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mEsb 2010.08.05. 12:39:56

Mehetek Hozzád felmosni monnyuk úgy hajnali 1-2 körül? Sajnos csak akkor érek rá! :D Hát ha ez megnyugtat nem irigyellek és nagyon sajnállak... :S
süti beállítások módosítása