Igen... rég írtam már! Tegnap már tényleg akartam, de aztán elmaradt, pedig megígértem! Meg is kaptam, hogy hazudtam, de ez azért túlzás... egyszerűen álmos lettem és nem volt már kedvem írni! :)

 

Szóval 20.-a. A délelőtt kőkemény semmittevéssel telt, aztán délután mentünk a Margitszigetre Zittával, Norbival, Márkkal, Dáviddal és Misivel Romantikus Erőszak koncertre. Nagyon jó volt a koncert, Márkkal és Misivel mentünk az első sorba, pogóztunk is. Kaptam is egy állast. :D Szóval kár lett volna kihagyni, még ha Zittának nem is tetszett annyira...         Utána mentünk a Dunapartra. Ittunk egy kis sört, meg kiváló minőségű Brando nevezetű konyakot, aminek rum íze volt. :D Egy kicsit sokat ittam, mert mikor vártunk a hévre már szédültem. Mikor Csömörön leszálltunk, annyira megijedtünk, hogy Norbival ittunk még egy sört. Aztán hívott Tomika, hogy megyünk-e Kerékbe. :D Hát nem hiányzott de azért felmentünk és ittunk még két sört. Hát, ahogy én feljöttem a szombámba és lekapcsoltam a gépemet, azt videóra kellett volna venni! :D Szóval emlékezetes 20.-a volt. :)

Szombaton a pihenésé volt a főszerep... azt hiszem érthető okokból. :) Vasárnap délután találkoztam Zittával csak sajnos nem voltunk túl sokat együtt, mert korábban én nem értem rá, Neki meg más dolga volt késődélután... De hát ki a kicsit nem becsüli! :)

Ma meg semmi...

Nagyon szeretlek! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztmost.blog.hu/api/trackback/id/tr802242364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása