"Szemedben égnek a csillagok"

2010.09.11. 01:12

Igen... régen írtam! De nincs kedvem, pedig hát mindig van, illetve lenne miről írni.

 

A suli megy "ezerrel". Nagyon bekeztem! Biosz 2/3! :P Megyek is elmelt bioszra. :P Egész jó eddig, csak az a hülye filozófia... nem értem... De Vajda azt mondta, hogy most fölöslegesnek érzem, de majd néhány év múlva hálás leszek majd azért, hogy tanulhattam... majd kiderül! De amíg nem látom hasznát, addig had morogjak miatta! :) Attila előbb hazajött Svédo.-ból, mint azt előzetesen tudtuk! Kellemes meglepetés. :)

Elkezdtük tanulni a táncot szalagavatóra. Nagyon jó voltam, csak néha nem értettem, hogy mit kell csinálni, de hát Zitta mondta, hogy ezt azért van mert béna vagyok. De azért nem mindig én rontottam! :P Igyekszem jópofátvágni a tánchoz, de néha nem megy... nem szeretek és nem is tudok táncolni! Meg fáj/fájt a térdem, de azt már megszoktam. 

Legyen most ennyi elég, igyekszem majd sűrübben írni.

Szeretlek! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztmost.blog.hu/api/trackback/id/tr802287588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása