Hosszú idő után színre lépek én, Zita. Mivel Laci nem ír soha, engedélyt kaptam, hogy néha írjak. Most élek a lehetőséggel. :) Laci nem mondta, hogy mindenkinek boldog, békés karácsonyt, akkor most mondom én, az Ő nevében. :) Mindenkinek Békés, boldog karácsonyt! Laciéknál a fa már áll 4 napja. Én még nem láttam, de majd megnézem, amint átmentem hozzájuk és majd kommentálom 1-2 mondatban. Semmi rosszat nem mondok majd. :P :)

Nem tudom, kinél hogyan szokott lenni, de nálunk sosincs csoki, édesség karácsonyra. Ami van az a szaloncukor és rengeteg süti. Most (mint már mondtam, kivételesen) kaptunk 3 tábla csokit. :) Legyen mitől elhízni. :P Háhhá...legalább jók lesznek rám a gatyáim. :)

Viszont szörnyű katasztrófa következett be a mai napon. Nem találkoztunk Lacival, és asszem bele fogok őrülni...De persze nem biztos, csak sanszos. :) Remélem úgy is szeret majd. :) Ne mondjátok el senkinek, de hétfőn megyek megvenni Neki az ajándékát. :) Annyira jó lesz! :) Már várom, h mit szól hozzá. :)

Na jól van, asszem elsőre ennyi elég belőlem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eztmost.blog.hu/api/trackback/id/tr512538947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása