Hiányoztam? :)

2011.01.02. 12:26

Körben a világ valamennyi népe megtöltötte a páholysorokat

s minden szem az arénát nézte.

Ott gyilkolták egymást a magyarok, torz jelmezekben, részegen! 

 

Nagyon, nagyon régen írtam már, úgyhogy csak karácsonytól mesélek. :)

Kaptam egy nagy szekrényt (amit Levi csinált:)) meg egy fényképező gépet, amivel másfél hét alatt több mint  2000-et fényképeztem ill. fényképeztünk. :) Zittának vettem egy nyakláncot, hogy milyen legyen, abban Zsófi segítségét kértem. :) (csömöri Zsófi :))

28.-án Attilával /másodikok lettek az U20-as hoki VB-n, Attila összetettben a második legtöbb gólt szerezte és házi gólkirály lett/ és VéPetivel Deák Bill koncertre mentünk a Josefinába. Nekem ez volt a második Bill koncertem, Attilának a sokadik és azt mondta, hogy ez volt eddig a legjobb! Ha Ő mondja, akkor úgy is van! :) 3/4 2 előtt lett vége nem sokkal, a 931-est pont lekéstem, így várhattam a 908-as buszra és Ilonatelepről kellett besétálnom... Fél 4-kor feküdtem le és fél 7-kor keltem! Mentünk IKSZ-es focira. (Aki nem tudja, hogy mi az az IKSZ, annak: www.google.hu :P) Héven találkoztam Zittával, a Jókai rendelőnél Attilával, a többiekkel (Tupi Miki, Fejes Gabi és Andris, Ádiss) 8-kor a Jókai suli előtt. Első meccsünket megnyertünk, aztán kétszer kikaptunk és negyedikek lettünk. Majd jövőre... :) 30.-án este megint mentem Josefinába ezúttal Zittával, Ismerős Arcok koncertre. :) 2 órás koncert, jó számok, remek hangulat, Zitta és sör! :D Mi kell még? :P 

Szilveszter? Hát igen... Jó kis buli volt! Hosszaban nem írom le, mert nincs kedvem annyit írni! :D Képek facebookon. :)

Nagyon szeretlek! :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztmost.blog.hu/api/trackback/id/tr132553933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása