/...ez ilyen, ez ennyi.../

2010.06.05. 23:08

 

Miután 9-kor kiabálásra ébredten keltem, amit amúgy nem tolerálok, igyekeztem jópofát vágni a naphoz, de nem nagyon sikerült... Abban bíztam, hogy a válogatott meccs majd feldob egy kicsit, de nem, mert azon kellett izgulnom, hogy hány góllal kapunk ki. A vége 6-1 lett a hollandoknak... Este mentük keresztanyámhoz, mert születésnapja volt, ez volt az egyetlen jó a napban. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztmost.blog.hu/api/trackback/id/tr122059512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexa81 2010.06.13. 19:26:02

Bocsánat, de én nem kiabáltam... :)
süti beállítások módosítása