sokminden

2010.10.04. 23:02

Nem tudom, hogy mikor volt az utolsó bejegyzésem... nincs kedvem megnézni! :P Szóval ami éppen eszembjut, azt leírom.

 

Szóval így hirtelen az, hogy most pénteken voltam Zittáéknál. Sikerült körübelül 5 mondatból elintézni a "bemutatkozást"! :P Érdekes volt... Miután leléptem Zittától, még felmentem Kerékbe, nehogy Márkék hiába várjanak. Kivételesen Borsodit ittam, mert azzal nyerni lehetett. Illetve lehetett volna, mert a lényeg az volt, hogy 3 dobókockával, 1 dobásból legalább 14 pontot elérni. Nekem elsőre sikerült 3db egyest dobnom! :D És persze másodszorra sem nyertem... nem is lepett meg...

Kb. hajnali 2-re értem haza és másnap fél7-kor kellett volna kelnem. De az órát elfelejtettem beállítani így tovább aludtam és lekéstem a buszt, amiért Levi meg is haragudott. De szerencsére elmúlt! :) Pénteken este cserkésztoborzó. És még suliba se kell mennem! Jól hangzik. :P És ma is csak 2 órát voltam bent... Eddig jó hét! Csak holnap ne írjunk bioszból! :D

Szombaton Ádissal, Attilával és VéPetivel Deák Bill koncerten voltunk. Nekem ez volt az első Bill koncertem, és ahogy Attila ígérte: felejthetetlen! Fantasztikus volt a hangulat! :) Már várom a következőt. Meg az október 23.-át. Délután Ismerős Arcok este pedig P.Mobil a Josefinában! :D De leginkább nov. 5-öt várom. A Petőfi Csarnokban Ism.Arcok nagykoncert!!! A jegyek már megvannak. Zitta vigyáz rájuk! Remélem megvannak még. :) Levi is jön. Már csak 32 nap! (Ez már egy "kicsit" fanatikus... :P)

Ádisska megint alkotott... nem fejtem ki... De azért remélem szarul érzi magát...

Vasárnap Zitta blogja nyomán elkezdtem Kiscsillagot hallgatni. És kellemesen csalódtam. Szóval azóta már rendszeresen hallgatom. :P Zitta és majd, ha Tamás Laci is megtudja, akkor az Ő örömére is. :) Szóval nyitott vagyok mindenre... najó nem mindenre, mert van amit elvből nem hallgatok meg! :P

Nagyon szeretlek! :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztmost.blog.hu/api/trackback/id/tr672345399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása