Zitta, Kerék, Zitta, Kerék, Zitta, Kerék! :)

 

Hát ez érdekes 3 nap volt csütörtöktől szombatig. :P Csütörtökön Zittával, Levivel, Zsófival és Dórival voltunk Kerékben. Zitta "elsőbálozó" volt! :P Miután hazakísértem, még visszamentem Kerékbe, de már nem maradtunk sokáig... Levi fáradt volt... Utána Zsófival eljöttünk hozzám és Zolival kiegészülve még ittunk egy kis vodkát és vörösbort. :P Pénteken, miután nagy nehezen összekapartam magam átmentem Zittához, aztán 5-re meg Leviékhez. Cserkésztoborzó volt. 7 kisgyerek jött el. Először fociztunk, ami inkább amerikai focira hasonlított, de a kicsik élvezték. :) Miután besötétedett, tábortűz volt. Játszottunk, énekeltünk. Nagyon jó volt! :) Remélem egyre többen és többen leszün.

Toborzó után mentem Kerékbe. Márkék már ott voltak. Fél 3-ig buliztunk Éva néni örömére! :P

Szombaton délután voltam Zittánál, aztán a plébánián szüreti bálon, és a változatosság kedvéért az későestét/éjszakát a Kerékben töltöttem. :P Jó kis buli volt ez is! 3-ra értem haza, pont kezdődott a Forma1! Meg is néztem, aztán 8-kor kelni kellett, mert mennem kellett misére. 

 Szeretlek! 

A bejegyzés trackback címe:

https://eztmost.blog.hu/api/trackback/id/tr542361140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása